Imorgon!!!!

Jag har tusen fjärilar i magen!! Har stått på scen hur många gånger som helst nu, men dagen innan så är man alltid så spänd och pirrig.
Spänd och pirrig BRA!
Imorgon ska jag och min dansgrupp på skolan visa upp 4 danser för de som ska börja på Rud nästa år.
Ska bli jättekul!
ÖNSKA OSS LYCKA TILL!
Vi kan behöva det för även om man dansat danserna hundra gånger så är det VÄLDIG lätt att få en "black-out" när man väl står där
Här är låtarna vi ska dansa till:

Mission Impossible som ni kanske hör. Jag har faktiskt koreograferat största delen av den dansen så det är väldigt nervöst att visa upp den... Elvis! En jättekul dans att dansa för vi är typ överallt och ser allmänt coola ut! E-type. Jag har gjort dansen till den här låten också faktiskt... Om ni lyssnar så är det den låten i bakgrunden som vi ska dansa till. Den har jag och tre andra jätteduktiga tjejer på skolan gjort!
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0