Dagen

Började med att hela dansgruppen samlades i dansalen och Linda(lindasimonsson.blogg.se) tog dom här vackra bilderna:
Spana in mina stiliga ben på det här kortet, jag är längst till höger.
Sen så gick vi iväg och testade golvet. Det var hårt. Alla lärare ville att vi skulle stå typ i ett hörn. Det var trångt.
Sen så rusade vi tillbaka till danssalen och fixade smink och kläder.
Sen så stod vi i matsalen och väntade på att få dansa.
Jag ställde mig på en stol och skrek lite. Det borde ni testa, man ville bara skrika : I'VE GOT THE POWER! Nej då nu skämtar jag med er;) haha
Sen så dansade vi. Jag tror aldrig jag bytt kläder så fort! Iaf inte i en matsal...
KUL VAR DET IAF!! Bra jobbat alla (y)
Sara

Kommentarer
Postat av: Josefine

får vi gamla gummor och gubbar också se det här trots att vi går ut istället för in??



och det där med mackaronburken... tror dom la ner den eller nått, ja... hahahahha

2010-05-13 @ 10:21:02
URL: http://blablablab.blogg.se/
Postat av: AMANDA!!!

Skicka videosarna? :D

2010-05-13 @ 12:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0