Dagen som varit (är)

Idag testade jag på något helt nytt.
Något som man liksom drömt om men samdtidigt inte riktigt vågar.
Nej jag har inte hoppat bungyjump. Och nej inte djuphavsdykigt heller.
Jag har lett en danslektion helt och alldeles själv!
Lärde ut en dans jag gjort själv och hela alltet. Stackars, stackars människor som fick lyssna på mina förvirrade, nervösa  förklaringar av steg.
Det lät ungefär så här:
Och sen så ska vi ställa oss i en cirkel. Eh halvcirkel menade jag. Fast i två halvcirklar liksom.. Okej och nu ska alla hoppa åt höger. nej inte ni, ni ska hoppa ditåt... okej och BYYYT!Asså sida. Och håll. Fast bara hälften ska byta håll. Ehhhh, nu kör vi till musik en gång!

Men till min stora förvåning så lärde sig alla stegen och utförde dom superbra! Jag kommer gråta på uppvisningen. Eller få ett nervöst sammanbrott. Eller båda två.

Nej nu måste jag tröstäta för någon har snott mitt sadelskydd.. 

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0