Bilder

OMG!!! Jag fick för mig att kolla igenom alla mina komentarer för ärligt talat så tyckte jag att ni var lite dåliga på att komentera... hehe
Men då såg jag att jag hade en hel del icke godkända kommentarer som inte sidan när man kommer in på mitt bloggkonto hade uppmärksamat... skuuuumt..


Annars så sitter jag och kollar igenom alla mina egobilder för att se om jag kan använda någon till min msn.Det går till såhär

1. jag ser en bild
2. jag klickar för att de den i större format
3. då ser jag att bilden antingen är

   a) suddig
   b) äkta fjortispose
   c) STORT brett leende så hela tandställningen syns
   d) den är tagen på en OL-tävling så jag ser extremt trött ut
   e) jag är väldigt oseriös och/eller flummig

4. jag blir förbannad på mig själv för att jag inte kan vara seriös på kort och upprepar hela proceduren från början...


Alltså det är ju inget fel med tandställningar, fjortisar eller att vara flummig men...


 mina fötter kmr ofta på bild där emot

Sara

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahaha. josefine och hennes skräckinjagande headset.

hahaa sofia tyckte i alla fall att det var lite läskigt... :)

2010-03-20 @ 17:36:42
URL: http://blablablab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0