Vollyboll i klass 9B

Som ni kanske minns är volleyboll-lektioner ganska galna i min klass...

Allt började med att vi skulle öva teknik och skjuta bollen fram och tillbaka.. Man kan samanfatta det med att jag ägnade största delen av den tiden att springa och leta efter vart bollen hoppat i väg och gömt sig än att öva teknik..

Sen skulle vi dela upp oss i lag och spela.
Det var ungefär såhär:

Johan skulle göra en bagder och det slutade med att han trillade på ryggen och då sprang Malin fram för att rädda situationen men då sparkar Johan bollen så den flyger på Malin som skriker till och mitt lag får poäng, wohoo

Jag stod framför Kenneth och så kom det en boll mot vårt håll. Kenneth skriker: JAG TAR DEN!! men jag slänger mig ändå och missar totalt. Detta händer 3 gånger...

Sara

Kommentarer
Postat av: malin

hahha, fina minnen.... :)

2010-01-19 @ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0