Min morgon

Innan ni läser det här sätt på den här låten i bakrunden för det var den som spelades på radion eller skivan eller vad jag nu lyssnade på:



Idag var det ju friluftsdag och då är det alltid stressigt, iaf för mig. Så jag slänger fram alla kläder jag ska ha och drar på mig ett par knallröda långkallingar och en turkos kortäramad Crafttröja.
Sen börjar hetsen, försöker göra allt samtidigt,
Så jag borstar tänderna och smsar mina vänner samtidigt som jag letar termos.
Jag inser att tänderna blir inte ett dugg renare så jag lägger ifrån mig tandborsten.
Sen springer jag ner och börjar göra varm saft och bre mackor och fläta håret.
Inser att jag fortfarande inte har borstat tänderna så jag börjar med det och försöker klä på mig.

Mina grannar måste undrat vad det var för en människa som kutade runt i knallröda långkallingar..


Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0