Valborg

Idag är det valborg, dagen då man tänder brasor, bränner upp igelkottar och super sig full... Låter ju jättefränt. Verkligen.
Våra lärare var väldigt oroliga och snackade om alkohol hela dagen, tydligen ligger debutåldern på 13 år och råttor blir också fulla.

Men jag tror jag kör på Sofies förslag, drick O'boy iställlet! Det är ju mycket roligare att få en sockerrush och minnas dagen än att blir full, spy i en buske och inte minnas ett piss.
Gillar man inte O'boy eller är laktosintolerant eller något annant mindre kul så kan man ju dricka saft eller fanta. Cola är inget alternativ för vet ni vad? Det är ÄCKLIGT!

 Hänga i en lekpark hör valborg till liksom..

Sara

Kommentarer
Postat av: Lovisaaaa

sara...cola..är..ett alternativ!!!

2010-04-30 @ 15:45:08
Postat av: linda

hej, nu har jag frågestund på min blogg ställ gärna en fråga! Kram

2010-05-04 @ 08:37:07
URL: http://lindasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0