Sjuuuukt speedad dag

Hela dagen har varit speedad.

Började med HK-prov som alla pluggat som idioter inför och så läser vi första frågan. Hysteriskt fniss och panikartart mummel utbryter. "Har vi verkligen haft det här i läxa??" Ingen utom vår lärare tror att vi har haft det...

Matte... Spårade ur för Tom körde någon slags dockteater fast med fingrarna och utan dockor. Det hela var ganska hysteriskt och teatern handlade om de flesta i klassen, vi ska inte gå in på närmare detaljer tror jag. På slutet säger vår lärare att vi jobbar ordentligt och vi nickade och försökte se ordentliga ut.

LK. Målade påskbrev som såg ut som jag vet inte vad...

Idrott. Basket och annat. Erik hoppade runt som Sid i Ice Age och Tom och Kim passade varandra som värsta proffsen. Jag försökte bara hålla mig för skratt. Sen så blev kall, kall dusch men sedan upplyser killarna oss på lunchen att man kan ändra det...

Lunch. Asså ord kan inte förklara,tyvärr.

Sen var det SO och hinduiska och buddistiska sagor berättades. Tydligen är Buddhas biologiske far en vit elefant. Tufft.

Och nu har vi PÅSKLOV :D

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0