She's a maniac

Har troligtvs nämnt detta tusen gånger men ni har säkert glömnt så here it goes...
Vi ska göra en "tidresa" och liksom dansa oss igenom 1900-talet och nu är vi vid 80-talet och ska dansa flashdance, wiee!!

Så jag satt och kollade på filmklippet från låten vi ska använda för att få lite inspiration till måndag när några fina flickor och jag ska göra klart dansen.
Så jag tittar. Inser när jag sett klart klippet att de enda som hände var att hon stampade i marken, snurrade huvudet och gjort strechövningar som troligtvis jag inte klarar och jag tycker personligen att jag är ganska vig...
Titta och döm själva...


Hittar ni något vettigt danssteg i videon så säg gärna till...

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0