Påsklov

Fredag: Vaknar. Damn it. Sjuk. Men vad hade jag väntat mig? Blir ju alltid sjuk på påsklovet. Några vilda, underbara ungar med mycket trevliga föräldrar kommer och ska fira påsk med oss. Jag(halv-vild, hel-sjuk) , min halv-vlida syster och dom hel-vilda ungarna hamnar i en lekpark i snön. Kallt.


Lördag: Vaknar. Ännu mer sjuk. Dagen spenderas i mitt rum så jag inte ska smitta ner någon. Stickar en nästen 2 meter lång halsduk. Den är inte vacker...

Söndag: Vaknar. Wiee, mår bättre. Men jag kan inte mått alltför bra för jag har inget minne av söndagen.. Tror att jag stickade klart halsduken... Och tittade på en film...

Måndag: Mår bra, nästan frisk.. Åker och shoppar, blir ett par pirat-byxor. Känner att jag längtar till sommaren nu.

Tisdag: Åker till en homeopat (låter läskigt likt psykopat..) och han knäcker ryggen och säger att jag har för korta muskler i höfterna. Själv trodde jag att jag hade ont i vaderna men nej.. Sen så tryckte han ner 4 nålar (en sådär 2 cm ner)i vaje vad och sätter i elektrisitet i nålarna. Skum känsla men bara det hjälper så..

Onsdag: Jag och syster-yster går på stan. köper ett linne och en kortärmad munkjacka. Känner ännu mer att jag längrar till sommaren.

Torsdag: En bild säger mer än tusen ord eller hur?







Inga ansikten, för så kul ska ni inte få ha...

Sara

Kommentarer
Postat av: Josefine

sara, du glömde att när man lägger ut dagens outfit ska man skriva vart det kommer ifrån...

2010-04-09 @ 13:07:17
URL: http://blablablab.blogg.se/
Postat av: Lovisaaaa

HAHAHAHHA! så snygga^^ !

2010-04-09 @ 15:07:35
Postat av: Sofie

Ååh, här var det mer bilder :)Kn inte riktigt bestämma mig om vilken outfit som är min favorit alla var ju SÅÅÅ snygga!!!

2010-04-10 @ 16:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0