Kläder är kul

Tack Josefin!

Som hon snällt påminde om så måste man ju skriva VART "dagens outfit" kommer ifrån så jag ska göra ett försök..

 
Vänster: Skjortklänningen kommer från LinusLotta, tror tyvärr inte den finns kvar;)
Den röda korsettsaken är en av mammas GAMLA kjolar.
Den glittriga t-shirten är något min mormor inhandlat i Åmål.

Mitten: Prinsessklänningen och capen är köpta på en leksaksaffär i Hallsberg
Sidenbandet är köpt inför en Madicken-uppvisning i Örebro

Höger: Den rosa boan är köpt i leksaksaffären i Hallsberg inför en uppvisning där jag skulle vara Grynet
Glitterlinnet är nog köpt i samma affär som glittertröjan.
Den grön/blå-blommiga förklädet är till madicken-uppvisningen och är hittad i mormors garderob

Resten kanske kommer en annan gång..

Sara

Kommentarer
Postat av: Sofie

Om jag säger så här, tur för dig att du inte tog med ansiktena... Jag måste säga att det är bland det finaste jag haft på mig, eller..?

2010-04-10 @ 16:37:19
URL: http://dendagendensorgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0