Hur ska det gå i morgon?

Om man säger såhär, jag har inte sprungit på en månad. Att sedan börja med att springa i tävlingsfart första man gör, gör ONT efteråt vill jag meddela er om.
Sitter och ojar mig för jag har ont i hela benen.
För att budskapet ska sjunka in säger jag det på franska också: Je suis mal partout! (om jag har stavat fel så var det med vilje)

Frågan är hur jag ska orka springa över fyra km i morgon plus att dansträna i en timme efter det?? Jaja man får väl bita ihop 
 
Vem vet jag kanske blir såhär biffig?? Eller lite urmärglad som hon i bakrunden?? :S
Hoppas jag blir biff, för det är mycket coolare! Bara jag inte blir som Fille, den lilla geten till höger...

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0