Drömmar

Drömmde så sjukt konstigt i natt alltså...
Jag var på 10-mila och ser starten, alla springer i väg och allt verkar helt normalt.
Sen så ska första sträckan växla och först in är en H70 gubbe från Kils ok. Heeeelt knasigt.
Dock blir gubben ifrånspurtad i den 500 meter långa målfållan av Jesper.
Efter ett tag kommer Martin hoppande på ett ben för han har tydligen TAPPAT sin andra fot ute i skogen, men han fullföljer loppet och säger att foten kan han ju alltid hämta senare...

Jag börjar gå mot tältet för att göra mig redo när jag möter Sofie som är superstressad för hon springer andra sträckan och hon bär på ett par skidor som hon ska åka runt i skogen på.

Efter avslutat lopp går jag mot duschen och inser för det första att herrar och damer delar dusch och för det andra att någon har kaklat hela duschen i vitt kakel...

Knepigt värre...

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0