Värmlandsserien

Hej!

Idag var det Värmlandsserien:D
 
Stenigt värre, pappa fick några vackra blåmärken, själv är man lite mer försiktig ;)



Start-1  Sprang rakt österut till stigen. Följde stigen och sen upp vid den östra beståndsgränsen. Piece of cake

1-2  Följde grönområdet till kraftledningen. Kom fram till stora stigen. Följde den till jag såg stenmuren. (Btw varför använder vi inte stenmurar till staket nu förtiden?? Håller ju aslänge...)

2-3  Över gula höjden ( mindre "stökigt") och rak kurs mot kontrollen

3-4 Måste haft ett svagt ögonblick för jag sprang rakt igenom grönområdet. Det var som att springa i ett sånt där plocke-pinn spel...

4-5  Ut på stigen och fullt ös till punktöjden

5-6  Här kom bommen som förstörde mitt fina lopp:( Sprang bra ut till stigen och vek av vid den lilla naturliga gropen. Sprang på i plocke-pinnet och kom ut på ... en stig. Efter en snabb blick på kompassen konstaterade jag att det var stigen norr om kontrollen, f*n. Sprang till mossen och vek upp på höjden

6-7  Ut på stigen och upp på höjden.. Kom till den stora stenen norr om min stora sten, vinklade upp o fick den.

7-8  Höll mig uppe på höjden och fick ett bra stråk ner mot kontrollen

8-9  Kompasskurs och kom lite för långt, vände upp igen vid stigen.

9-10  Följde stigen

10-11 Spurtade ut det sista och sen mål:D

Jag tänkte inte så många roliga tankar under det här loppet så ni fick bara en tråkig version :P

Bra bana och fin tävling av Kristinehamns OK

Sara 

Kommentarer
Postat av: Martin

Tänk att jag bommade 20 min fattar int hur jag lyckades :/

2009-09-13 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0