USM-långdistans

Hej igen:) jag vet mycket seg uppdatering men ni får överleva;)

På lördagen var det dags för långdistans;D
Ganska skönt att slippa förstarten:p

Okej en fråga till folket, vinnarna får äran:

vilka skrek:

"FÖRST PÅ TC ÄR ALLTID ...."



När man satt på TC fick man klart för sig att det skulle vara svåååårt för det bommades REjÄLT till förvarningen, så jag som sprang öppen visste att jag skulle hålla i kartan.

Här har ni en bild på kartan som jag mycket riktigt höll i, ganska bra iaf;)

Som ni ser var det j*vligt svårt.

Läskigaste händelsen:
Jag trampade nästan på ett älghuvud i skogen :S


Bästa komentaren:
"Nu börjar fältlunchen serveras" var såååå hungrig


Sara







Kommentarer
Postat av: jessica

göteborg! :D

2009-09-28 @ 22:23:36
URL: http://jessicaelevin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Lång distansen var så himla kuuul :D<3

2009-10-06 @ 20:41:52
URL: http://mandipop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0