USM

Hejhej jag vet jag uppdaterar segt men till mitt försvar kan jag säga att jag har pluggat till prov och klippt håret den är veckan:P

Värmland kom till USM på onsdag och då hade vi onsdag och torsdag på oss att testa terrängen:)



Vi började med en ganska svår, men väldigt fin OL-bana vid OK Löftans stuga. Man var helt slut efter många backar och grööööööööna grönområden. Men när Putte skulle ta kort, vem var den enda som gjorde som utlovat??

Här är banan, spana in alla j*vla höjdkurvor mellan 7-8 och 8-9!! Fin karta:P


Sen var det torsdag och nästa bana:

I fall ni undrar varför hela banan inte är med beror det på att vi kortade av för att spara krafter till sprinten^^
Mycket fin terräng men likajobbigt som dagen innan.
jag och Jessica var inte så superseriösa, så vi körde ett s.k. "flamspass"


Så här går ett flamspass till:

1.Man springer i skogen
2. Man ska helst ha en karta med en bana
3.Man ska helst ha en kompis som är på lika mycket flamshumör
4. Ge järnet, spring, klättra, kryp, skämt, skrik och skratta! Allt är tillåtet på ett flamspass!
5. Man bör helst göra detta varannan månad eller så, så man inte blir stel och tråkig:D

Sara


Kommentarer
Postat av: jessica

gilla flamspass :D

2009-09-24 @ 19:36:35
URL: http://jessicaelevin.blogg.se/
Postat av: Putte

Aha... Så det var ett flamspass jag fick ta del av när jag satt där ute i skogen med kameran i högsta hugg.. Ja ni hördes i alla fall bra länge innan jag såg er.. hahaha

2009-09-26 @ 00:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0