Träning

Hej

Okej, det var ingen Sparvkalve men det var en rolig träning iaf.
Jag ska göra mitt bästa för att förklara.

1. Man sprang i par (hänger ni med än så länge?)
2. Vid startpunkten gjorde man upp hur man skulle springa till 1an
3. Den ena personen tog kartan (vi kallar henne 1an)
4. Den andra personen (vi kallar henne 2an) sprang till kontrollen utan att kolla på kartan.
5. Vid andra kontrollen bytte man så 2an tog kartan och 1an sprang först.

Det var mycket kul men vi kan väl säga att resultaten varierade....

Sara

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där har vi å gjort.. Jag hatar det:P Jag minns verkligen ingenting! xD <3

2009-09-10 @ 09:35:57
URL: http://jennyyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0