Träna, träna, träna!

Hejsan

Idag blir det träning:D
Kul:) Mindre kul att ha noll inspiration... det är såååå tråkigt att bara sticka ut och springa i 45 minuter.
Så här är mitt förslag:

Alla kommenerar med sitt favorit träningstips, kan vara ett sätt att motivera sig, kan vara ett träningapass, kan vara ett förslag på ROLIGA inetrvaller, kan vara ett träningspass som inte har något med orientering att göra. VADSOMHELST!
  Simning kanske?
 eller cykling?

Sen samanställer jag till en liten lista med era och mina bästa träningstips som man kan klicka fram om man har lite brist på fantasi:D

Vad tycker ni om det?
Om ingen kommenterar så blir det ju lite misslyckat men den dagen den sorgen:D 

Sara

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjosan Sara!

Superbra idé!

Jag älskar att köra denna fartlek..

2 min snabb, 1 min jogg, 3 min medel i ungefär 40 min.. Jobbig men asbra!

Cykla mtb är hur kul som hellst också så det ska du testa!:D

<33

2009-09-11 @ 14:46:20
URL: http://jennyyeriksson.blogg.se/
Postat av: Jesper

Jag håller med jenny om MTB :D

Man köra först MTB en timme och direkt efter ca 40 minuter löpning/orientering .. =)

2009-09-13 @ 16:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0