Min bana, tråkiga versionen

Hej alla!

Idag var det medelDM och det regnade och regnade och sen regnade det lite mer.
Men jag och en massa andra trevliga orieneterare trotsade vädret och sprang sin bana.
Här är min bana i ord;)



start-1  Drog snett och hamnade vid det lilla hygget i söder. Ändrade kursen och sprang nord-öst, so far so good

1-2  Tog kompasskurs och följde mossen, spik

2-3  Siktade på den långa raka branten och sen såg jag kontrollen

3-4  Långsträcka :s Höll mig uppe på höjden och sen köttade jag över hygget efter jag noga tagit kompass. Höll kursen och såg sen höjden

4-5  Sprang upp,upp. Såg mossen, höll höjd och där var den

5-6  Tog den lilla stigen söder om höjden, följde norra mosskanten och sen beståndsgränsen mellan hygget och grönområdet

6-7  Sprang upp på höjden men råkade springa ner i sänkan söder om stora branten. Kom till stenen, följde branten och sen sprang jag upp på höjden och fick den.

7-8  Sprang öster (vänster) om hygget och upp på höjden. Höll höjd och spikade den.

8-9  Tog kompasskurs och när man kom till höjden såg man hur hygget och grönområdet var "format" så då tog jag sikte och sprang igenom hygget (blött). Kom lite söder om stenen men hittade den.

9-10  Hörde speakern så blev lite taggad. Tog grov kompasskurs och sprang iväg, spik.

10-11  Ut på stigen och spurtade.

11-mål  Tog ut de sista krafterna, eller de få som fanns kvar;)



Tack OK Älgen för en trevlig men blöt tävling:D

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0