DalaDubbeln fredag och lördag

Hej!

Har varit en mycket rolig helg och mycket har hunnits med, ska försöka få med det mesta:
 


Vi åkte upp på fredagen för en gångs skull och Pontus, nej vi kör inte klädpoker bak i bussen bara för att du frågar en miljon gånger...
Kom fram till vår mysiga (läs: halvsunkig) gympasal och sen var det god natt

Sen låg man och frös så otroligt i sina sovsäckar fram till 7.30 då alla småbarn bestämde sig för att man kunde börja springa omkring som galningar -.-
Upp och i väg till frukosten, minns inte så mycket från den... Var nog väldigt fokuserad (läs: trött)

Kom fram till mysiga karlsbyheden och massvis med LERA, möter Jenny som sedan tappar bort sina små skyddslingar, tur att du hittade dem sen ;)


Här är min bana :D

D16 startade 13.15 och jag sprang andrasträckan, så förstår ni hur extremt nervös jag var??? Jag höll på att typ pissa ner mig eller nått för att jag var så galet nervös. Att alla andra kom imål ch tillbaka från duschen och växlade och allt gjorde ju inte saken bättre...

Sen så gick ÄNTLIGEN starten och sen växlade Sofie och nervositeten bara släppte :D


KVÄLL:

Vi gick till WILLYS och vad kan man säga mer än att jag och Jessica är starka individer xD??

Sen så lyckades vi bevittna en tant som lyckades missa sin godispåse och hällde hela väska full med choklad, vad tror ni, stöld eller missade hon verkligen...?

Putte och Sofie fick delad vårdnad om BarbaFlink, kommer ni ihåg alla i barbagänget??:)


DISCO:

komnentera med ert favvo-minne från discot;)??

Sara

Kommentarer
Postat av: Putte

Det räcker väl med att komma ihåg BarbaFlink eller??:P haha

2009-10-21 @ 16:59:26
Postat av: Jennypenny

hehe discot.. hela det var underbart! men det var sjukt kul när de gick och sedan kom tillbakaxD<3

2009-10-21 @ 19:29:45
URL: http://jennyyeriksson.blogg.se/
Postat av: jessica

vi är starka individer som sagt! :D

huhu hade massa favvo-minnen från discot, det var grymt kul! :D <3

2009-10-21 @ 21:40:30
URL: http://jessicaelevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0