25-manna

Hej
Imorgon åker vi till 25-manna, årets största klubbtävling, kul eller vad??

Men innan så måste man ju packa, något som jag inte direkt älskar men det måste göras, så för att underlätta det hela skriver jag alltid en packlista med glada färger:


Orienteringpacklista:

 

o      Tights

o      Tyrtröjan

o      Tyrstället

o      (Super)

o      Sportbh

o      Svarta strumpor

o      Buff

o      Kompass

o      Defenitionshållare

o      SI-pinne

o      Tejp

o      Säkerhetsnålar

o      Underkläder

o      Strumpor

o      Jeans

o      Tjocktröja

o      Linne/T-shirt

o      Långärmad

o      Fleece

o      Mössa

o      Vantar

o      Jacka

o      Sovsäck

o      Liggunderlag

o      Regnkläder

o      Extra plastpåse

o      Extra varma strumpor

o      Tandborste

o      Smink + borttagning

o      Deodorant

o      Tvål, schampo, balsam  

o      Borste, kam

o      Tandkräm

o      Stövlar

o      OL-skor

o      Foppatofflor

o      Mobil

o      Pengar

o      Kamera

o      GLATT HUMÖR!!

Haha här är vad jag packar ner, anse är helt ointressant för er men jag skulle inte kunna packa utan packlista:P
Okej i mitt WORD-dokument är det glada färger men ni fattar grejen;)

Sara


Kommentarer
Postat av: Jesper

men nu får man ju ingen defenition eftersom det är staffet så då behövs inte hållaren ;P

2009-10-08 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0