Vardag

Hej alla, hoppas ni haft en mysig helg.

Jag har varit i Hallsberg och hälsat på Anna <3
Som alltid är det väldig kul att gå på stan för när man möter folk så ser man att de känner igen en men inte riktigt kan placera mig xD

                                                              
Idag har det varit en lika sjuk dag i 9B som vanligt :P
Spelade basket på gympan vilket inte riktigt är min grej och det blir ju inte bättre när man spelar mot killar som är 20 cm längre eller att Johan kastar bollar i huvudet på mig -.-


Sen så tittade vi på Lyxfällan på svenskan, usch man blir ju skraj, man vill aldrig bli så skuldsatt :S

Sen hade vi elvens val (eller hur mycket val är det när man har 2 alternativ??) och då skrev vi staffetsagor xD man kan ju säga att det ballade ur lite...


Ja det var min dag och typ helg :P

Sara


Kommentarer
Postat av: Albin

Men det gick ju bra när vi körde lag ju ;) du o malin offensivt o jag defensivt :D

2009-11-09 @ 16:47:00
URL: http://blondinabbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0