Svininfluensa

Hejhej,  hm min blogg uppdatering har varit typ jättedålig på sista tiden men jag har helt enkelt inte kännt för att blogga :P men nu ska det bli bättre med det.

I går tog jag det omtalade vaccinet så nu slipper jag bli såhär ---> bilden hämtad från DalaDubbelns hemsida

Själva sprutan gick bra att ta och när det var kväll och jag fortfarande inte kännt av någon form av biverkning så tänkte jag att jag kanske skulle slippa det, men nej så fel jag hade. Har legat vaken hela natten i feber och har varit superhängig hela dagen, usch på det.
Men de säger ju att de som reagerar på vaccinet antagligen skulle blivit riktigt sjuka av influensan så på så vis är det ju bra att jag fått vaccin :D

usch för att vara sjuk :(
USCH är mitt nya favorit-ord, beror nog mest på att jag äntligen vid 15 års ålder lärt mig stava till det :D

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0