smidig...

kanske många tror att jag är som är dansare och allt men guuuuud vad fel ni har mohahaha.. hrm hrm lite ondskefullt skratt där...

vi spelade nämligen spel på matten idag om sen "erbjöd" jag, Albin och Kenneth oss att bära undan dem, snällt va?
Så jag tog två kalaha-spel och ovan på dessa lade jag två sånna där små domino-bricks-lådor. Sen börjar jag gå och känner hur den ena domino-bricks-lådan gliiiider av och för att rädda dem så sveper jag spelen åt vänster med de glider den andra domino-bricks-lådan också :O I ett desperart försök att rädda båda domino-bricks-lådorna så viftar jag som en galning med spelet men det slutar ju med att båda domino-bricks-lådorn ligger på marken. Detta tog typ 3 sekunder men Albin och Kenneth skrattade lika hysteriskt ändå...

Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0