Min dag

Suck bara massa provsnack idag, pluggad inför prov, fått tillbaka gammalt matte-prov och gjort prov och haft brandövning vilket nästan är som ett prov för att kolla om man vet vad man ska göra om det blir en brand.

Sen hann vi även med att sjunga singstar vilket kanske inte riktigt är min grej man jag drog glatt med Frida och Stina upp och sjöng falskt så det förslog. Man kan säga att vi fick väldigt många silvermedaljer :D



Kom hem och möttes av en elektriker och sen kom "hittade" jag en till i källaren och sen så kom det en byggarbetare in genom dörren. Man kan säga att det är fullt hus.
Sen ringer telefonen och en gubbe fråga om jag har mamma eller pappa hemma, jag svarar att "nej, dom är på jobber" och lägger nästan till "men jag har 3 vuxna snubbar i huset vill du prata med dom?". Är väldigt övertrött uppenbarligen för detta lilla skämt i mitt huvud framkallar ett bigtime skrattanfall...
Här tror jag byggare Bob håller på att fixar just nu

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0