Bilder

Såg på Robins igår på SVT1 och blev lite inspirerad av Al Pitchers Picutres show (försök säga det snabbt 5 ggr i rad). Så idag ska jag kolla igenom mina bilder för att lägga över dom på ett USB för att ha dom i hederliga sånna där glansiga kopior ;)

Här är några vackra bilder:
Ojoj karlsson på taket och hans polare..?

 Vart f*n ställde jag MIN cykel?
 Jag försökte ett tag i sommras att "solbränna" fram ett hjärtformat märke, det gick sådär med den idén hrm hrm
 När jag får börja övningsköra om 2 månader då kommer ni få se många sånna här parkeringar
 Hahaha har man dålig humor så har man xD
 
Po-o-o-oker face p-o-oker face

 Ser ni pinnen? Jag tog ett kort och sen så hör jag Rasmus (killen som kastade) : FICK DU MED PINNEN???  Kollade på kortet ocg visste hade jag fått med pinnen xD


Här försökte Malin ta kort på en sån där vägpinne i farten, som ni alla kan se gick det inte så bra...

 Visste inte att de hade värmländska gatnamn i Frillesås. Testa och säg "Bastevägen" på värmlädska och se själv
 Ser ni det där svävande blåa?? Usch har jag fångat ett spöke på bild :S?
 Ett hemskt ögonbilck tyckte jag att det stod : BARNMENY :S
 Gods:Ank, betyder det att de fraktar ankor eller..?


Så det var några bilder ur mitt "arkiv" ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: Jesper

även om jag av erfarenhet vet att solkräm är bra så funkar det nog inte till sånt x)

2009-11-15 @ 13:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0