USM

Hej alla!

Nu börjar alla 15-16-åringar få reda på om man får följa med på USM eller inte. Vissa lyckligt lottade har sprungit bra under året o blivit uttagna, grattis till er:D
Sen har vi oss lite mindre lyckligt lottade som kanske varit skadeförföljda, sjukdomsdrabbade eller bara helt enkelt inte fick plats i truppen. Jag är en av er, och visst det suger men det finns faktiskt inget vi kan göra åt saken så man får bryta ihop och komma igen. Sen har vi ett val att göra, sitta hemma o sura eller följa med o springa de öppna banorna o insupa SM-känslan. Jag tänker iaf följa med och göra det bästa av situationen för även om vi inte får springa USMklass så kan vi vara med på nästan allt annat skoj:D sen är det ju olika från distrikt från distrikt hurvida man får vara med o bo på samma ställe och åka med i samma buss... Men i det stora hela hoppas jag att många gör som jag och följer med o har lika roligt som alla andra, i den mån vi får;D

Sara

Kommentarer
Postat av: Jenny

Asså tävlandet är ändå inte det roliga där.:P Det är bara något man skyller på och som gör att man får panik:P<3

2009-09-02 @ 14:02:32
URL: http://jennyyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0