Ursäkter

Har du bommat? Här har du några klassiska ursäkter att skylla din bom på:


  • Kartan stämde inte här!  Även om alla andra just lovprisat kartan hävdar du bestämt att där du var stämde det inte alls

  • Det var en massa springstigar här.

  • Mossen var mycket större i verkligheten! Ja det är klart den är kartan är ju förminskad 10 000 gånger

  • Det är fel på min kompass! Då blir det genast jämföring med en välmenande kompis kompass var på ni upptäcker att kompassen pekar rätt "inte på banan" fortsätter du

  • En konkurrent kom så jag blev förvirrad..

  • Kontrollen satt fel...
Där var några vanliga ursäkter, här kommer några lite ovanligare o lite roligare:


  • Jag hängde en älg o han sprang kontrakurs

  • Kände att banan var lite kort så jag sprang en extrasväng

  • Ville ju inte göra konkurrenterna ledsna genom att vinna med så stor marginal så jag gick en bit

okej det är inlägget var tänkt att bli roligt men jag är sjuk så jag orkar inte vara rolig xD




Sara


Kommentarer
Postat av: blablablab

jag har bommat.

tro mig.

2009-08-27 @ 20:06:40
URL: http://blablablab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0