Hjälp!!

Satt här vid datorn och tänkte skriva ett interlektuellt   interlektuelt  interlä.. interleck... SMART inlägg, så jag tittar upp i taket för att få lite idéer och vad ser jag?? En GIGANTISKT ENORM  SPINDEL!!!!
HATAR spindar men jag vågar inte gå härifrån för då ser jag inte var den tar vägen :S Sitter o tittar upp på den var tredje sekund, jag lovar, den är enorm!! Säkert 3 centimeter lång KROPP, fatta vad stort det är!!
Tänk om den trillar ner på mig??
Tänk om biter mig och jag blir Spiderwomen??

Om jag inte uppdaterar bloggen efter det här inlägget vet ni att den antingen ätit upp mig eller så bekämpar jag brott i en tajt röd dräkt...

Sara


Kommentarer
Postat av: Jennypenny

Spindlar är ondskan i världen.. låt dem inte ta diiig!:P<3

2009-08-28 @ 13:44:44
URL: http://jennyyeriksson.blogg.se/
Postat av: Lovisa :)

oops! detta lät inte bra sara :P akta dig för spindlar :p

2009-08-28 @ 18:19:24
Postat av: Linn

Haha! Ja, det skulle allt vara något om man såg dig hoppa runt i luften med tajt röd dräkt!

Det blev ju ett riktigt intellektuell inlägg haha!

2009-08-29 @ 10:18:30
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: Martin

xD

2009-08-31 @ 17:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0